Z uwagi na awarię platformy ePUAP w dniu 22.04.2021r. po godzinie 15:00, awarii uległa również platforma SEKAP. Przesyłanie wniosków do Urzędu nie jest możliwe oraz skutkuje brakiem potwierdzenia doręczenia (UPO).
Szanowni Państwo
W związku z decyzją o
wygaszaniu funkcjonowania platformy SEKAP z upływem 31.12.2021 r., informujemy, że od 01.01.2022 r. nie będzie możliwa komunikacja z urzędami i jednostkami za pomocą platformy SEKAP, tzn. nie będzie możliwości wysyłania ani otrzymywania pism, jak również nie będzie można zalogować się na skrzynkę kontaktową.
Dla użytkowników platformy SEKAP została przygotowana instrukcja w jaki sposób należy pobrać korespondencję znajdującą się w skrzynce kontaktowej. Instrukcja dostępna jest na stronie SEKAP w miejscu -
do pobrania oraz na stronie
e.slaskie.pl w zakładce „SEKAP”.