Szukaj   Wersja dla osób słabowidzących
Pomoc Pomoc Duża Większa Największa
KOMUNIKAT
Informujemy, iż w miesiącu październiku będą przeprowadzane prace serwisowe na Platformie SEKAP.
Prace będą się odbywały według poniższego harmonogramu:
2-5.10.2020 r. (piątek od godziny 16.00 - poniedziałek do godziny 06.00);
9-12.10.2020 r. (piątek od godziny 16.00 - poniedziałek do godziny 06.00);
16-19.10.2020 r. (piątek od godziny 16.00 - poniedziałek do godziny 06.00);
23-26.10.2020 r. (piątek od godziny 16.00 - poniedziałek do godziny 06.00).
W związku z powyższym, we wskazanych wyżej terminach Platforma SEKAP będzie niedostępna.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zgodnie z uchwałą Sejmiku Województwa Śląskiego nr VI/19/9/2020 z dnia 20 kwietnia 2020 r. w sprawie likwidacji wojewódzkiej jednostki budżetowej - Śląskiego Centrum Społeczeństwa Informacyjnego w Katowicach informuję iż, z dniem 1 września 2020 r. zadanie związane z zarządzaniem platformą SEKAP przejął Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego, Departament Cyfryzacji i Informatyki.

W sprawach związanych z funkcjonowaniem platformy SEKAP prosimy o bezpośredni kontakt:
Adres e-mail helpdesk: sekap@slaskie.pl;
Telefony: 32 77 40 295, 32 77 40 296, 32 77 40 297.
Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego, Departament Cyfryzacji i Informatyki
Strona główna
Logowanie
Katalog usług
Urzędy
O projekcie SEKAP

Jak zacząć?

Korzystanie z usług urzędu w postaci elektronicznej trzeba zacząć od założenia skrzynki kontaktowej w dziale Logowanie. W przyjazny sposób umożliwia ona korespondencję z urzędem, sprawdzanie i załatwienie sprawy oraz kontrolę niezbędnych płatności. Więcej o działaniu skrzynki znajduje się w dziale Pomocy. Pełna i aktualna lista usług dostępnych w projekcie znajduje się w Katalogu usług, a lista urzędów objętych projektem znajduje się w zakładce Urzędy.

PomocAby dowiedzieć się więcej skorzystaj z pomocy.

e-Urząd 24/7

Platforma SEKAP to odpowiedź na wyzwania współczesności. Dzięki temu kontakt z urzędami administracji publicznej dostępnych w SEKAP może się rozpocząć o dowolnej porze i w dowolnym miejscu na świecie. W komfortowy sposób SEKAP pomaga oszczędzić czas i ograniczyć koszty korzystania z urzędu. Dzięki najwyższym standardom bezpieczeństwa e-urząd w SEKAP gwarantuje poufność danych, a wstępna weryfikacja pozwala uniknąć błędów w kontakcie z urzędem.

Weryfikacja e-paczki Aby zweryfikować podpis elektroniczny dokumentów oraz UPO można skorzystać z polecenia Weryfikacji e-paczki.

O projekcie

25 kwietnia 2008 r. - to data uruchomienia usług realizowanych on-line. Od tego momentu pod jednym adresem w Internecie swoje usługi świadczą urzędy z terenu województwa śląskiego. Dzięki temu obywatel lub przedsiębiorca nie musi już osobiście odwiedzać urzędów, aby rozpocząć sprawę urzędową. Wszelkie Państwa uwagi związane z funkcjonowaniem PeUP prosimy zgłaszać na adres sekap@slaskie.pl.
Zapraszamy do e-urzędu.


Poznaj portal mapowy województwa śląskiego
Poznaj portal mapowy województwa śląskiego

Portal SEKAP.PL wykorzystuje pliki cookies, które umożliwiają i ułatwiają Ci korzystanie z jego zasobów. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies, zapisywane na urządzeniu użytkownika, w celu dostosowania zachowania serwisu do indywidualnych preferencji użytkownika, ewentualnego logowania i podtrzymania sesji (tam, gdzie jest to wymagane) oraz w celach statystycznych. Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej. Korzystając ze strony wyrażają Państwo zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
[ x ]